Post med attityd

Jag gillar inte surströmming. Trots att jag är norrlänning. Däremot älskar jag att frankera mina kuvert med det här frimärket från utgåvan Smakrikt. Alltid retar det någon, tänker jag, och lägger brevhögen på lådan med ett leende på läpparna. Vill du inte vara fullt så kaxig finns även gravad lax och våfflor med hjortronssylt att välja på. Behöver du porto 12 kr – välj märket med västerbottenost på knäckemacka. Det är ju i alla fall riktigt gott!

Om Lena Sjödin Roman

Idé, koncept och filosofiska tankar. En och annan berättelse. Kommunicerar strategiskt. Företagare.
Det här inlägget postades i Uppslaget och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

